Sunday 26 September 2010

Paskutinis Griaustinis - D.Katkaus taurė

Šiais metais D.Katkaus taurė sutapo su pirmą kartą rengiama 'Paskutinio griaustinio' regata. Joje dalyvavo daugelio vandens sporto šakų atstovai:
1) Burlentės: FW, FSL, RCB
2) Įvairių klasių jachtos
3) Vandens motociklai
4) Radio bangomis valdomi modeliukai

Visos Kauno marios buvo pilnos. Dar neesu matęs tiek daug buriuotojų (ir ne tik) Kaune. Šeštadienį Kauno Marios buvo panašios į buriavimo Meką - Gardos ežerą Italijoje.
Pūtė lengvas 2-6m/s vėjelis. Kol mes - burlentininkai - laukėm, kol visi kiti išsimes distanciją aš išplaukiau pasiplaukioti. Apie 12 val. vėjo gerokai trūko: su SB HWR ir SEVERNE CODE RED 10,0 glisavau tik 50 procentų laiko. Bet po vairininkų susirinkimo vėjas pakilo ir buvo duoti startai.
1 plaukimas
Starto metu beveik visi (tarp jų ir aš) susigrūdo prie katerio ir iš visos grupės išglisavo tik 2 žmonės. Man teko palaukti kito gūsio ir plaukti toliau. Visą distanciją vyko gūsių gaudymo varžybos - čia geriausiai pasirodė Gedas LTU 76. Finišo tiesiojoje besipumpuodamas, šiap ne taip aplenkiau Karolį LTU 1001. Aš atplaukiau 5. Per šį plaukimą geriau supratau kaip ir kur reikia plaukti.
2 plaukimas
Per startą vėl visi grūdosi prie katerio ir vėl aš neišglisavau. Tačiau po to pagavau kelis neblogus gūsius ir išsiveržiau tarp lyderių. Tuo tarpu Andrius LTU 153 nusprendė, kad jam 2 ratus plaukti neįdomu ir suplaukė 2 su puse - Pirmo rato metu paėmė kažkokį jactininkų ženklą, po to jam teko plaukti dar du ratus. Šį kartą finišo tiesiojoje aplenkiau Mindaugą LTU 646 .Aš atplaukiau 3.
3 plaukimas
Startavau glisuodamas prie tolimojo starto linijos ženklo. Tačiau tie, kurie startavo prie katerio gavo geresnį gūsį - taigi po starto nuo daugumos atsilikau per kokius 200 metrų. Vėl teko ieškoti ir gaudyti gūsius. Visa laimė, kad gūsius gaudyti sekėsi, taigi vėl atplaukiau 3.
4 plaukimas
Nors vėjo kryptis stipriai nepasikeitė, daug dalyvių nusprendė startuoti kairiu halsu. Aš startavau dešiniu. Taigi buvo booom. Susidūriau su Andrium LTU 153 jis manęs nepraleido, nes neturėjo kur dėtis. Tačiau booom buvo nedidelis, nes aš paverčiau lentą ant kanto ir pastačiau ją piestu ir ji gražiai praslydo Andriaus burės plėvele - nei lenta nei burė nenukentėjo.
Kadangi dešiniu halsu startuoti apsimokėjo daug labiau nei kairiu prie pirmo ženklo atplaukiau 1. Iki finišo manęs daugiau niekas neaplenkė taigi finišavau 1. Antras buvo Andrius.

Kadangi greitai turėjo prasidėti apdovanojimų ceremonija daugiau plaukimų nebuvo. Po 4 plaukimų ir vieno atmetimo:
1 vietą užėmė Gedas LTU 76 su 6 taškais
2 vietą užėmė Andrius LTU 153 irgi su 6 taškais (pas jį buvo blogesnis atmestas plaukimas)
3 vietą užėmiau aš su 7 taškais
4 vietą užėmė Giedrius LTU 11 su 7 taškais (pas jį buvo blogesnis atmestas plaukimas)

Taigi, kaip patys matot varžybos buvo labai įtemptos.
Laukiam maratono startų.

No comments:

Post a Comment