Thursday 8 July 2010

Liepos 7

Liepos 7

Ryte atvykus vėjas kaip ir visada nelabai pūtė. Bet vietiniai sakė, kad viskas bus kaip vakar.
Taigi išsivyniojom bures ir užsiėmėme vietas pavėsyje. Po kurio laiko vėjas pradėjo kilti ir teisėjai nuleido morką. Tada prasidėjo bruzdesys: visi bėgiojo pirmyn ir atgal, vyniojosi bures, prisukinėjo vairus ir nešėsi inventorių į vandenį.
Vėjo apie 8-10 knotų, vanduo beveik visiškai lygus (bangelė iki 10-20 cm) – idealios sąlygos man.
3 kart perplaukiu starto liniją ir nusprendžiu vėl startuoti kairiu.
Šį kartą ant starto linijos nesustoju, bet patenku į ITA 163 šėšėlį. Vis dėl to prie viršutinio ženklo atplaukiu antro dešimtuko pradžioje. Paėmęs antrą viršutinį ženklą nesisukau iškarto kaip kiti, bet paplaukiau dar apie 50 metrų, kad apsisukęs gaučiau švarų vėją. Lengvai išglisuoju ir pasileidžiu žemyn, apsisuku šiek tiek anksčiau už kitus, tačiau išeinu tiesiai į apatinį ženklą. Man į nugarą alsuoja FRA 32. Priešvėjinėje tiesėje jis mane prisiveja ir aplenkia kokiais 5 metrais. Pavėjui aš jį vejuosi ir aplenkiu, bet jis apsisuka ankščiau už mane ir nulekia tiesiai į ženklą, o aš paplaukęs toliau apsisukęs plaukiu vos ne halfwindu. Prie apatinio ženklo pamatau paskui mane plaukiantį John Kaju, bet jis jau per toli, kad mane aplenktų.
Finišuoju 9 bendroje įskaitoje ir 5 Youth. Tikrai džiaugiuosi geru savo plaukimu.

O Arnas šiandien įgavo vertingos patirties – protestavimo patirties. Ant starto eidamas dešiniu halsu jis susidūrė su ITA 5. Inventorius nenukentėjo, italas atliko baudą (360 laipsnių apsisukimas), o Arnas suplaukė distanciją, dėl to teisėjai ilgai svarstė ar patenkinti jo protestą. Tačiau kadangi Arnas padavė protestą pagal visas taisykles (iškarto informavo apie tai priešininką ir teisėjus, grįžęs į krantą iškarto užpildė protesto formą ir ją iteikė) protestas buvo priimtas ir atstatytas prieš tai buvusių plaukimų vidurkis (27 vieta vietoj 34).

Vakare buvo ne ‚pasta party‘, bet ‚dinner‘. Skirtumas tas, kad be makaronų dar buvo ir dešrelių, o užkandai čipsų su sūriu.

No comments:

Post a Comment