Monday 13 July 2009

Atostogos I dalis

07.05
Atvažiavom į Torbolę apie 11.30, Ora (popietinis vėjas) jau buvo pradėjusi pūsti. Šį sykį apsinakvojome kempinge Al Cor. Jis yra netoli Vasco Renna surf centro. Pasistatėme palapinę, susitvarkėm daiktus ir pradėjom takeluotis bures.
Prie kranto nelabai pūtė, bet užkilus aukščiau vėjo buvo per akis. Pūtė kokie 6-11m/s. Pats tas drožti jibe‘ams. Paplaukiojau kokias 3 valandas, tada vėjas pradėjo rimti ir aš grįžau. Tėtis dar išplaukė. Vėliau vėjas sustiprėjo ir buvo galima plaukti dar valandą.
Vakare išėjom pasivaikščioti po miestą. Čia labai gražu.
Be mūsų (Aš, Elena ir Arnas) yra Martynas (Buriukas) su šeima.
07.06
Ryte anksti nesikėlėm - ilsėjomės po kelionės. Visą rytą lijo, tai galvojome, kad paplaukiot šiandien visai neišeis, tačiau po pietų vėjas pradėjo kilti.
Lentoms buvom atsukę ventilius ir vieną iš jų pernešdami lentas pametėme. Kai pradėjome jo ieškoti po kelių minučių visi kaimynai subėgo ir padėjo mums jo ieškoti -deja neradome ir nutraukėme paieškas. Jeigu būtume toliau ieškoję, butų subėgę pusė kempingo. Žmonės čia neįtikėtinai draugiški ir malonūs.
Po pietų vėjas pakilo iki kokių 4 – 8 m/s. Kiti paplaukiojo, bet aš pasilikau krante ir tvarkiausi savo burės kemberį.

07.07
Prabudau apie 6 ir išėjęs iš palapinės pamačiau, kad pučia. Aš ir Arnas susitakelavom bures ir išplaukėm. Prie kranto gūsiavo, bet toliau nuo kranto jis buvo lygus. Pūtė 7 – 13m/s, o bangos beveik nebuvo (< style="TEXT-ALIGN: center; MARGIN: 0px auto 10px; WIDTH: 400px; DISPLAY: block; HEIGHT: 267px; CURSOR: hand" id="BLOGGER_PHOTO_ID_5371569541937017474" border="0" alt="" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjrPnb1i-rambBgy2L-w6k4IPJpMDjN8aZciOpAyOTykGdjIW9d8HXOlMIZ1OEtNVS1Iq3Bn0PvbVtfXJYq-UNARoDyTtTGLZxUzr_EpgYJlodrPraRcLtsAumVm9xSotEO23nBlAdgyb7H/s400/IMG_0639tt.jpg">Kai grįžom į kempingą jau buvo pradėję pūsti.Mes išplaukėm kai kiti jau grįžinėjo. Aš užkilau link Uolos (kas buvo Gardoje ją žino) ir prie jos glisavau pirmyn atgal. Tačiau po vieno posūkio vėją visiškai išjungė. Vėliau dar papūtė keli gūsiukai ir aš paplaukiau arčiau Torbolės, bet iki kranto buvo likęs dar geras kilometras. Tėtis tuo metu buvo apie 500 metrų nuo Rivos. Pamatęs, kad iki kol sutems nespėsiu grįžti pradėjau šauktis pagalbos (rankomis mojavau virš galvos), kadangi ant kranto judesio nemačiau nusprendžiau išsitakeluoti burę. Tai užtruko ganėtinai ilgai. Kai liko tik burę susisukti pamačiau, kad prie tėčio priplaukė kažkoks kateris. Tai buvo gaisrininkų kateris jis paėmė ir mane tada mus nuvežė į krantą. Kur mūsų laukė gausi minia žiūrovų.
07.08
Ryte neplaukėm. Buvom sotūs nuo pasiplaukiojimo vakar. Po pietų irgi nieko gero. Ora pūtė silpnokai ir trumpokai. Tačiau šiek tiek pasiplaukiojom. Vakare kaip ir kiekvieną vakarą lijo.
07.09
Ryte aš išplaukiau apie 7.30 ir dar spejau paplaukioti ant lygaus ir stipraus vėjo. Kiti - kurie atplaukė bent 45min vėliau turėjo pasitenkiti gūsiuotu vėju. Po rytinio pasiplaukiojimo ir pusryčių išėjom pasižvalgyti po windsurfingo parduotuves. Jos čia tikrai didelės. Per pietus palijo. Kai lietus praėjo, vėjas visiškai nurimo ir paplaukioti neišėjo.
07.10
Ryte neplaukiojome, nes vėjas buvo per daug gūsiuotas. O po pietų kartojosi vakardienos scenarijus. Plaukti bandėm, bet nieko gero neišėjo. Tokio prasto oro Gardoje dar nebuvom matę – kiekvieną dieną lija, o vėjas nepučia. Vakare pradėjom krautis daiktus rytoj važiuojam toliau. 07.11
Ryte atsikėlėm, susikrovėm daiktus, papusryčiavom, atsisveikinom su kaimynais ir pajudėjom.